Balatoni vitorlázás 2019

Egy szép nyári hosszú hétvégén a barátaimmal egy vitorlázáson vettem részt és természetesen videóztam is közben, erről készült ez az összefoglaló, melyet megnézve mindig jól eső emlékezés tölt el a szép emlékek kapcsán.
    03:45

Balatoni vitorlázás 2020

2020-ban lassan jött a nyár, a sok eső és a sok szél miatt valahogy mindig csak a tavaszt éreztük. Aztán gondoltunk egyet és elmentünk vitorlázni a Balatonra, lesz, ami lesz alapon 🙂 Lett jó szelünk és szép időnk - persze emellett esős és hideg pillanatok is beköszöntek néha, de nem zavartak, mert a vitorlázás nagyszerűre sikeredett!
    03:09

Angi & Tomi

Anginak és Tominak a debreceni Erdős Puszta Club Hotelben volt az esküvőjük, a kinti szertartás csodás, zöld környezetben valósult meg, naplemente után pedig az étterem részen folytattuk, ahol ugyancsak szépen sikerült megvalósítani a terek elrendezését és dekorációt, ez mind hozzásegített ahhoz, hogy szuper felvételek készüljenek róluk és a Nagy Napjukról.
    07:16

Zita & Tim

Zita és Tim Ausztráliából jöttek haza, hogy megtarthassák esküvőjüket a Debrecentől nem messze található nagyhegyesi Tuba-tanya mesés környezetében és szépen felújított épületeiben. Nagyon jól tudtunk velük együtt dolgozni, hiszen könnyen vették az akadályokat és lazán tudták kezelni az izgalmas pillanatokat is.
    06:15

Nóra & Attila

Nóra és Attila Tokaj környékiek, így nem is lehetett volna máshol a kreatív videózásuk, mint a Tokaji borvidék egy-egy kiemelten csodás helyszínén. Nagyon bájos pár, ez a videójukból is teljesen érezhező. Évek óta együtt vannak már, de ahogy egymásra néznek, a szemükben olyan intenzív a szeretet, mintha még csak nemrég ismerkedtek volna meg. A szertartásukat Nyíregyházán tartották, az ünnepi...
    05:14

Gabica & Kristóf

Gabica és Kristóf egy kedves álmosdi pár. Az esküvő előtti napokban az Erdőspusztákon voltunk csodás kreatív anyagokat felvenni. Az egyházi szertartásuk a létavértesi református templomban, a polgári szertartásuk és a vacsora pedig a kokadi Betekincs Étteremben volt. Minden nagyon szuperül zajlott, a pár profin "tette a dolgát", a násznép pedig szinte végigtáncolta az estét - ahogy kell azt ilyenkor! 🙂
    03:25

Balatoni vitorlázás 2021

A már-már hagyománynak számító éves balatoni vitorlázásunk videós összefoglalója.
    03:28

Mallorca-i vitorlázás

Isten segedelmével sikerült idén Mallorca-ra is eljutni és vitorlázni ott egy jót. Előzetes útitervet nem készítettünk, amolyan freestyle-impro-vitorlázás volt ez, melynek keretében gyönyörű helyekre sikerült eljutnunk. Bár nem voltam még Mallorca-n szárazföldi turistaként, de biztosan egészen más világ hajóval felfedezni a sziget zigeit-zugait 🙂 Videómban ezekből a szép élményekből válogattam őssze egy pár képkockát.
    04:06

Anikó & Gergő

Nagy szerelmem a Balaton, mindig szívesen megyek, ha lehetőségem van. Ezúttal Anikó és Gergő kerestek meg, hogy ráérnék-e a tervezett nagy napjukon, melyen kislányuk keresztelője is helyet kapott, és még üres volt az a dátum, így szeretettel elvállaltam :)A balatonfüredi Koczor Pincészet és Vendégfogadó adott otthont ennek a szép eseménynek, én pedig mentem és levideóztam.
    05:37
    Testimonials

Clients Says

Peoplewho work with Indigo Productions have something important to say. We enable them to say it in engaging and persuasive ways. We make their message compelling and relatable to their specific audience through creative storytelling and dynamic video production.

Andrew Wright

Norman President
    People who work with Indigo Productions have something important to say. We enable them to say it in engaging and persuasive ways. We make their message compelling and relatable to their specific audience through creative storytelling and dynamic video production.

Andrew Wright

Norman President
    partners

Our Best Clients

Content is protected. Right-click function is disabled.